Pages

Mari Kuruskan Badan~

Mari Kuruskan Badan~
Jangan malu-malu

Wednesday, January 12, 2011

At last!

Salam sejahtera ke atas kamu semua...Alhamdulillah...blog yang di idam-idamkan akhirnya SIAP!!..segala penat lelah plus peluh berjurai-jurai mengalir walopun kipas speed smpai 5 atas kepale berbaloi gak, hampir lebih daripada 100 hari aku telah berusaha membina blog ini (maaflah kalo blog biasa2 je walopun cre crite mcm dah thap hebatlah edit-mengedit ni)...still new dlm blogger world ni...tak tahu apasal aku gatal sngt nak buat blog padahal dri kecik dlu smpai dah besar mcm tapak park keta pasaraya ni, aku tak penah abes pon tulis diari walopun buku diary tahunan selalu dapt free je setiap tahun (tp semnjak dah tak jd budk sekolah ni, dah takde sape2 insan sudi bg free bende2 tu kat aku)...bila dlu kawan duk berblog sana, berblog sini...aku heran pon tdak..takat support dr jauh je...tu pon sorg je kwn aku yg aku penah komen2 kat blog die iaitu cik lembu (nama asal terpakse dirahsiakan)...mungkin aku dah kena sampuk or was enchanted by green goblin...that's why lah terbinanye blog aku yg bese2 ini...akhir kata...plezlah support newcomer mcm aku ni...di sini aku nak sampaikan serangkap pantun 4 kerat;
Buah cempedak di luar pagar
Ambil galah tolong jolokkan
Saya blogger baru belajar
Kalau salah post, tolong tunjukkan

Ha...ha...ntah apa2 pantun, maaf sebab dah menyebabkan sesape yg bce ni rse mcm nak cirit-birit atau rse mcm nak mkn cempedak goreng...So, enjoy2 lah kepada sesiapa yg sudi berkunjung ke sini..TQ

No comments:

Post a Comment

Followers ~ Anak2 Ketam

Emotion Levelita~