Pages

Mari Kuruskan Badan~

Mari Kuruskan Badan~
Jangan malu-malu

Wednesday, January 12, 2011

Afy Hanif

Aku tetibe rase teruje nak kenalkan afy hanif ni..tak tau apesal excited plak pasal die ni..dia ni bukan pakwe aku, nak kate bekas pakwe pon bukan...sebenarnyer afy hanif tu bukan manusia tapi janganlah pikir bukan2 pulak. Aku tkot ade pulak org pikir aku ni perempuan psiko yang ade imaginary boyfren ke...atau korg pikir aku ni suka berfantasi sendri (berangan tu memg sifat aku sbnarnyer...tp jgn pikir bukan2!)...hohoho...sebenarnyer si afy hanif ni jename sejenis pencuci lantai serai wangi produk tempatan gitu...eh, tapi aku bukan nak jual bende ni dan aku jugak bukan dealer mana2 jenis pencuci lantai sekalipun..ni sbnarnyer aku nak cter;

Lokasi: Dapur umah sewa (encik umah sewa yg separa kerek tp aritu aku terlanggar buntot keta die,,,mintak maaf pak!!)
Waktu: tengah malam sunyi sepi plus bunyi kucing gaduh skit2
Mangsa: Aku sendiri

Ceritanyer:

Bila tyme sejuk2 malam2 sunyi cmni, memang tekak tak pasal2 haus...tp tak silap aku, kalau malam2 sejuk org akan rasa nak terkencingkan? Tak kesah lah nak buat apa pun, yg pasti malam tu ketika housemates aku dah buat taik mata dan dah lame mimpi berlawan ngan Darth Vader, aku yg mcm kelawar ni pun pegilah dapur sebb nak bg tekak aku yg haus ni berenti jd haus...Tengah duk syok minum air masak,tetibe je aku mcam ade nampak satu kelibat hitam melintas depan aku...hushh..aku dah berdebar-debar...waktu2 macam ni, anda dilarang pandang belakang.

Sebab ape? Sebab kalau pandang jugak, dibuatnya kawan ko yang bertempek mukanya dengan bedak sejuk mcm plakon opera cina+pkai bju kelawar warna putih+rambut mcam lion king tetibe muncul pon kiter boleh pengsan 1 hari 1 malam....inikan pulak kalau mahkluk Tuhan lagi stu tu muncul...alamatnya koma terus. Tapi nsib baik aku tak cabot awal2 sbb kelibat hitam tu bukan benda2 angker yang boleh menyebabkan aku jadi tachycardia (jantung berdegup lebih laju daripada kadar normal/kebiasaannya). Rupa2nya mahkluk serangga perosak rupanya iaitu encik lipas. Rumah sewa aku ni memang lah bnyak lipas.

Aku apa lagi, capailah Ridsect (yg dibeli oleh housemate ku cik Azreen slim shady) dan terus aku semburkan racun serangga itu ke arah encik lipas. Tapi lepas kena sembur, lipas tu stil boleh lagi menari breakdance kat lantai dapor tu. Hairan aku. Dah sembur tapi tak mati2 jugak. Lepas tu aku teringat member aku si Azreen tu ada beli si Afy Hanif Pencuci Lantai Serai Wangi...nak dijadikan cerita, aku teringatlah ada org bagitau serai wangi boleh hapuskan lipas (dan2 je tyme tu aku teringat). Aku pon tak pkir panjang sembur je lipas durjana tu dengan si Afy Hanif ni. Aik??? 1, 2 semburan je encik lipas dah kembali ke alam barzakh dengan sempat buat backflip sebelum menghembuskan nafas terakhir. Gilalah. Sungguh berkesan..So, kesimpulannnya, beli je si Afy Hanif ni, lagi murah, lagi berbaloi.

Yang aku tunjuk ngan anak panah tulah penyelamat aku...beli weh, hidup Afy Hanif......sebagai pengguna...tunjukkan hak anda untuk memilih yang terbaik!!!(Ridsect tolong jangan saman aku)

4 comments:

  1. Alamat kak, rasanya ini bkn serai wangi keluaran syarikat afy haniff, klon dia ni.. Sy pon pengguna setia afy haniff ni..Jgn tertipu kak..Pastikan yg ori, baru beli..

    ReplyDelete
  2. la ye ker?tapi gambo ni akak cilok kat google sebenornye..hahah...yang akak gune tu memang bekas die lain..entah lah...banyak na tiruan..hehhe..thanks bgtahu

    ReplyDelete
  3. Gambaryg ori punya akak tgk kt facebook company tu, AFY haniff bena & bekal.. Kene jd fanpage dulu rasanya, nmpk la si afy haniff tu.. Bdk lg rupenya, hehe.. Sy slalu nmpk dia susun2 brg dia kt giant ngn tesco shah alam..

    ReplyDelete

Followers ~ Anak2 Ketam

Emotion Levelita~

There was an error in this gadget