Pages

Mari Kuruskan Badan~

Mari Kuruskan Badan~
Jangan malu-malu

Tuesday, April 12, 2011

Kita Ambil Saja Award Itu!


Here are rules to abide accepting this award :
1. Post linking back to the person that gave you the award
2. Share 7 random things about yourself
3. Award 15 recently discovered blogs
4. Drop them a note and tell them about it

1. SIAPA SI BAIK HATI PEMBERI AWARD NI?
Terima kasih daun keladi bunting pagi kepada Maira-chan kerana dengan sudi dan bangganya telah menganugerahkan aku award yang cumil ini. Sesungguhnya ini adalah award pertama yang dimenangi saya dan saya ucapkan terima kasih kepada semua jutaan peminat saya...eceh! Maira, nak signature aku tak? Ahaks!

2. 7 RANDOM THINGS ABOUT SHEEDA MINHAJ
1) Suka makan, siapa sokong aku, sila buat tangan macam Usop Wilcha ye...ate kome ni pon!
2) Anak bongsu tapi selalu di salah anggap sebagai anak sulung.....menangis mak aku dengar.
3) Baca komik....tengok anime Jepun....seronok tuh!.
4) Ada 10 orang anak sekarang...yang sulung tingkatan 4, yang bongsu bru masuk setahun...bukan anak tekak,   anak pokok pon bukan, tapi anak buah..muahhaha!
5) Aku tak pernah main ice skating...hahahhaha
6) Aku tak pernah pergi Singapore, mak aku pernah pergi siap naik train lagi......so? Suka hatilah aku nak tulis ape, nama pon random things kan..heh..
7) Sekarang dah tak minat Shahz Jaszle tapi aku minat Kak Limah ngan Usop Wilcha pulok...soley..soley...

3. BLOG YANG BERTUAH DI 'AWARD'KAN OLEH AKU
And the winner goes to................

  2) Kecil Molek
  3) Maira-chan
  4) Ema-gode
  6) Nek Nak On Air
  7) Sap-Kiki
  8) Cahaya Utk Ain
  9) Yana Si Penjual Brooch Kiut  nak beli ke? klik lah sini..sume cumil cm tuannyer!
10) Farah Nadiah
11) Beebirku
12) Jem-iera
13) Kereta Mayat
14) Cokelat Syiqa
15) Popolita


4. NOTE UNTUK SI PENERIMA AWARD TERHEBAT
Jangan risau...........semua dijamin yup2!



Dah lame aku tak buka blog, skali bukak, ade dapat award lah polak..hahahha..tenkiu Maira..duk kat Jepun lek lok ye..krim salam kat hubby..ho yeah!!





2 comments:

Followers ~ Anak2 Ketam

Emotion Levelita~